بررسی های ویژگی کاشین لیاسشویی
نوشته شده توسط : hamed

 

کارشناسان طی برسی‌هایی که   نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد جاری ساختن داده‌اند. به‌این فیض رسیده اند که در‌صورتی‌که بدون چاره به شستشوی پتو در لباسشویی می باشید بهتر میباشد برای کاهش جراحت به ماشین لباسشویی، پتو را درون ملحفه ای بپیچید وسپس آن را باطن ماشین لباسشویی قراردهید. به‌این شیوه پتو آب کمتری گرفته وباعث ‌مراقبت تعادل دیگ شستشو می‌گردد و براین اساس از بهم تناول کردن تعادل دیگ تا حدی دوری گردیده وآسیب کمتری به فنرها وارد میگردد. اما این راه‌حل دقیق و ظاهرا بی آلایش قادر است تا حدی بازدارنده زخم رساندن به دستگاه شما گردد. ولی در غایت می بایست خاطر نشان نمود که از لباسشویی های خانگی برای شستشو پتو به کارگیری نکنیم چرا‌که قدمت متاع شما‌را نادر خواهد کرد.
 
چه واحد سنجش خرقه در هر اپ شستشو به کار گیری کنیم ؟
در هنگام به کارگیری ازدستگاه بایستی به معیار گنجایش دیگ اعتنا خواهد شد که تا حد قابلیت و امکان در محیط، خرقه بیشتر یا این که حتی کمتر از گنجایش قرار ندهیم …
 
چه ترازو جامه در هر نرم‌افزار شستشو به کارگیری کنیم
 
آیا میدانید چرا؟
دیگ شستشو دارنده گنجایش‌های متفاوتی میباشد و نرم‌افزار هایی که برای گنجایش‌های متفاوت پباده سازی گردیده گوناگون میباشد .
 
این اپ‌ها معیار شدت ضربه‌ها، ساییدن، چرخش و فشار آب وارده …را انتخاب می‌نمایند که بسته به گنجایش دیگ تغییر‌و تحول می‌نماید. و چنانچه کمتر یا این که بیشتر از ترازو مجاز، جامه در دیگ شستشو در اختیار بگذاریم خرقه‌ها خوب شسته نمیشوند و سود دلخواه بدست نمی آید .
 
ولی در برخی از برندها سنسور تشخیص وزن پباده سازی شد‌ه‌است که بر طبق وزن جامه، آب و مواد تمیز کننده مصرف میشود، ولی موءثر میباشد اما به لحاظ می رسد برای بهتر شستن جامه‌ها که در فعالیت سایش ایفا میشود مفید نباشد. پس بهتر میباشد برای سود بهتر شستشو، براساس اپلیکیشن انتخابی، خرقه با وزن مطلوب درون لباسشویی در اختیار بگذاریم. خیر بیشتر و خیر کمتر از گنجایش دستگاه.
 
تراز بودن لباسشویی
همانگونه که در صدر شرح دادیم تعادل دستگاه در قدمت موءثر آن بسیار اصلی میباشد پس در طی نصب این متاع اعتنا به‌این نکته بسیار اساسی میباشد که در سطحی تراز و صاف نصب خواهد شد. در حالتی که به دلایلی ناچار به جا به جایی لباسشویی شدید مطلقا پیش از به کارگیری این کالا آن را تراز فرمایید.
 
تراز بودن لباسشویی
 
بدور از تابش بدون واسطه آفتاب، بارش برف و باران و یا این که محلهای داری رطوبت قرار دهید:
 
هر دستگاهی که متصل به برق می‌گردد برای مراقبت ایمنی آن می بایست این نکته را رعایت کنیم. چشم گردیده که به دلیل نقصان جا و یا این که زیبایی چینش خانه، لباسشویی را درون خزینه و یا این که بالکن قرار می‌دهند که‌این دستور برای لباسشویی های دوقلو و سطلی دارای اهمیت وجود ندارد ولی لباسشویی های آحاد اتومات را نمیتوان درین محلها قرار اعطا کرد.
 
چه نوع پوردی برای شستشو مطلوب می‌باشند؟
 
 
چه نوع پوردی برای شستشو مطلوب می باشند؟
 
این نکته بسیار اصلی میباشد، که از پودرهایی برای شستشو استعمال شود که کف در اختیار گرفتن گردیده‌ای داشته و نیاز به مجال متعددی برای حل شدن در آب نداشته باشند. تا درمرحله آبکشی، کف زدایی راحت‌تری داشته باشیم و زخم به دستگاه وارد نشود.
 
 
 
 
 
معیار پودر مصرفی برای شستشوی لباسها چقدر بایستی باشد؟
ترازو پور مصرفی بستگی به نوع نرم افزار انتخابی داراست و بایستی اعتنا داشته باشیم به یه خرده که دردستور اپلیکیشن مذکور از پودر استعمال نماییم به این دلیل که در شکل به کارگیری زیاد از پودر به خواسته تمیزی بیشتر لباسها این فرمان سبب باقی‌ماندن پودر بر روی لباسها گردیده و شستشو بی نقص اعمال نمی‌گیرد .
 
رسوب زدایی دیگ شستشو
 
بهتر میباشد سالی یک توشه دیگ لباسشویی را رسوب‌زدایی فرمائید. درین مرحله از فرمان پایین استعمال فرمایید :
 
یک قرص جرم‌گیر ماشین لباسشویی را درون دیگ شستشو قرار دهید و درب ماشین راببندید آن‌گاه اپلیکیشن ماشین را بروی کتان شویی تهیه فرمائید و مرتبه حرارت آب را بین60 تا90درجه تهیه و تنظیم فرمایید، فارغ از تعیین اپلیکیشن کم آب کن، بازه این شستشوی نرم‌افزار بایستی دست کم یک ساعته باشد تا فرآیند رسوب زدایی در درون دیگ ماشین لباسشویی و لوله های تخلیه کاملا صورت پذیرد.
 
پاکیزه ماندن دیگ شستشو و لوله های تخلیه در حین قدمت اثر گذار دستگاه مفید میباشد.
 
چه‌طور غربال مکانیکی را منزه کنیم ؟
 
برای پرهیز از ورود اجسام میراث درداخل جیب‌ها و یا این که پرزی که از جامه‌ها مستقل می‌شودو…
 
در تمامی ماشین‌های لباسشویی خود کار، یک غربال مکانیکی در مسیر تخلیه آب درنظرگرفته شده که از انسداد لوله‌های تخلیه دوری می‌نماید، بدین ترتیب بهتر میباشد هر شش ماه یک توشه فیلترها را شسته و مخزن آن را از هرگونه جسم و پرز مانده منزه نماییم .
 
 
 
شستن غربال و منزه نمودن مخزن از هر سیرتکامل جسم و پرز مانده
 
در آخر امید‌واریم با بکارگیری این 7 نکته کلیدی و مه
 




:: برچسب‌ها: نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: